Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Saturday, October 28, 2006

FOR SALE!

OK guys, I got some stuff for sale here, just let me know if you have any questions :)


Black patent pumps w/ stacked heel size 7 1/2 (37) , never used.
Org. Price: $35
Sell Price: $25 or highest bid


White peeptoes w/stacked heel, size 8 (39, large in size), used once for 5 mins.
Org Price: $35
Sell Price: $20 or highest bid


Purple brocade short jacket, similar styles now seen in stores, used once size Small
Sell Price: $15 or highest bid

Red espadrilles w/leg tie, Steve Madden, size 8 (37-38), used once
Org Price: $150
Sell Price: $85 or highest bid


Camel Suede vest, Bebe, size Small
Org price: $89
Sell Price: $25 or highest bid

Tank, Alternative Apparel, supercomfy, used once, size Small
Org Price: $15
Sell Price: $5 or free with any other purchase
Sold!


Soft pink dress with dark pink flowers and tie in back, size Small, used a couple of times
Org Price: $25
Sell Price: $10 or free with any other purchase


Red wrap dress, 3/4 sleeve, size Small, used once
Org Price: $65
Sell Price: $25 or highest bid


White swissdot dress w/pockets, belt and buttons, ZARA, never used, Size M (small over the bust, I'd say t fits more like a Small)
Org Price: $90
Sell Price: $45 or highest bid


Grey jacket, 3/4 sleeve, buttons, used once, size Small
Org Price: $85
Sell Price: $25 or highest bid

8 Comments:

  • At 09:03, Blogger Malou said…

    Hur är de svarta lackpumpsen i storlek? Skitsnygga :)

     
  • At 16:40, Anonymous Anonymous said…

    Jag undrar också hur de svarta skorna är i storleken? Är de stora eller små 37.or? Skulle du kunna mäta längden (så jag kan mäta min egen fot och jämföra) och vad skulle frakten på dessa skor ligga på? Jag är på att köpa om det ovan stämmer med mig. OBS! Jag är väldigt seriös, så svara gärna!

     
  • At 20:24, Blogger Mim said…

    malou och danielle: innersula pa de svarta pumpsen ar 23cm coh pa det bradaste stallet at de 8cm breda. Frakten vet jag inte men ska kolla upp det :)

     
  • At 20:27, Blogger Mim said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 05:42, Anonymous Anonymous said…

    hallå min lilla plutt! du, hur tror du dedäringa linnet skulle va på mig? ja kanske e spekulant.... :) längtar tills du kommer hem! pusspuss!

     
  • At 14:40, Anonymous Anonymous said…

    Vad synd. De är några centimter för stora och lite för smala (små och breda fötter är ingen bra kombo), jag hoppas de blir sålda till någon som skulle älskat dem lika mycket som mig.... :(

     
  • At 23:08, Blogger Mim said…

    kicki: It's yours babe :) Saknar dig som sjutton!

    danielle: Har ocksa breda fotter.. trist nar sa manga skor ar smala :(

     
  • At 01:20, Anonymous Kayleesbridal said…

    Our heart beats luck chords when we hear the word "Letterpress" only.

     

Post a Comment

<< Home