Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Sunday, September 24, 2006

Challenge!

Yet another challenge, this time from Pillan who's asking me to show my shoes and well, why not :)
I couldn't find all of them (Michelle, do you know what happened to the shoes that I wore to the club?) but most of them are here :)



Ok, flats first from top left:
1. white thong "Candies"
2. black gym trainers "Reebok"
3, flower trainers "Din Sko"
4. navy/gold flats "Din Sko"
5. gold flats "Din Sko"
6. black patent flats "Wedins"
7. black slingbacks w/ crystals
8. white flats w/ crystal bow "ASOS"
9. red patent flats w/ bow "Din Sko"
10. purple suede loafer-flats "Ross"
11. cream/purple flats w/ bow "Zara"
12. grey woven flats "Topshop"



From top left:
1. Babypink tall boots "Aldo" (I swear, I thought I was gonna use them!)
2. black vintage boots w/ tie in back
3. wedge-boots w/ side-tie "Payless"
4. dark brown wrap boots w/ buckles "Din Sko"
5. purple tweed ankleboots w/ velvet details "Payless"



From left:
1. black patent pumps
2. black velvet pumps w/ pearl details "Payless"
3. black platform pumps w/ flower details "Seyshelles"



From left:
1. white peep-toes w/ cutout details
2. brown pumps w/ velvet bow "Zara"
3. wood/gold sandal "Topshop"



From left:
1. red/white platform peep-toes w/ bows and ankle-tie "Zinc",
2. red platform espadrilles w/ leg-wrap "Steve Madden"
3. pink wedges w/ bows "Louis Vuitton"

8 Comments:

  • At 22:13, Anonymous Anonymous said…

    Lovely shoes ;)

     
  • At 01:11, Anonymous Anonymous said…

    Vilka fina skor du har.

     
  • At 12:05, Blogger M said…

    Oh, jag vill oxå ha så många skor! Dina navy ballerinor med guldknapp har jag i rött, de är helt underbara. :)

     
  • At 17:34, Anonymous Anonymous said…

    WOW I love the red Steve Madden esplandes!!! They are hot

     
  • At 02:01, Anonymous Anonymous said…

    Jisses, massor med skor! Det som stör mig är att det till 90% är "sommarskor".. Jag vill också bo någonstans där det är varmt året om, där man slipper trycka ner fötterna i fodrade, klumpiga vinterskor.. :)

     
  • At 06:29, Anonymous Anonymous said…

    Hej Jessica!
    Såg att du varit inne på min blogg, så naturligtvis måste jag kolla in din *ler*. Jätte trevlig blogg och jag blir så nyfiken på dig, din man osv. Är även super avis över att du varit på en O.C. inspelning!!! Vill oxå! Har du hört något ifrån dem???! Hur stor är åldersskillnaden mellan din man och du? Jupp, jag är frågvis...jag vet...vi hörs /

     
  • At 12:36, Blogger Mim said…

    milla: Why thank you :)

    muym: Tack!

    misha: Ville ocksa ha dem i rott men de fanns bara i navy nar jag kopte dem.

    karinaxoxo: I love them too, but they're not that comfy :(

    pillan: Det ar ganska skont att kunna ga i flats aret om, men jag alskar hostklader och ibland ar det storande att inte kunna ha tjocka, sota kappor pa sig :/

    cilly_cicci: Lon ar inte helt fel :) Skulle sitta ganska bra just nu! *miss you*

    I: Hey, om man inte fragar far man inget veta :) O.C far vi se hur det blir med, det snackas om att det ar sista sasongen de spelar in nu :(
    Mellan mig och min min skijer det ca 7 ar :) Fraga pa!

     
  • At 12:38, Blogger Mim said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     

Post a Comment

<< Home