Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Wednesday, May 03, 2006

The stars


Of course I couldn't just leave without chatting with som of the actors, Mischa is hands down the coolest, she was so nice and relaxed. Kelly Rowan who plays Seths mom Kirsten and Melinda Clarke who plays Julie Cooper-Nichol walked around in the cutest pink robes all day (when they weren't filming of course), altough it was 25 C! Adam and Rachel were hugging and kissing between scenes *aaaaww* and looked so cute together! Ben seemed annoyed with all the girls trying to grab him where ever they could (hey, I'd be pissed too!) so I decided not to bother him, I mean they're people too. I took a lot of pictures but most of them got messed up (I'm not a GREAT photographer....) but here's one of me and Mischa at least! Oh yeah, I guess it's the first pic of me on this blog too :)

24 Comments:

  • At 01:23, Anonymous Anonymous said…

    Jag är grymt avundsjuk!! :) Fin bild på dig och Mischa!

     
  • At 02:21, Anonymous Anonymous said…

    Vilken fin bild. Måste varit en riktigt rolig dag :-)

     
  • At 03:03, Anonymous Anonymous said…

    Nu känner jag mig nästan som en fjortis.. men hur kan man inte bli lite avundsjuk? Underbara OC :)

     
  • At 10:00, Anonymous Anonymous said…

    Jättefin bild! Behöver nog inte säga att jag är GRYMT avundsjuk :)

     
  • At 10:00, Blogger therese edberg said…

    haha...ja många skulle nog vara avundsjuka=)

     
  • At 10:05, Anonymous Anonymous said…

    Åh gud vad coolt! Kan du inte lägga upp lite fler bilder, gör ju inget om de är dåliga ;)

     
  • At 10:18, Anonymous Anonymous said…

    Gud vad kul, vilket liv du verkar ha där borta i L.A.

     
  • At 10:45, Anonymous Anonymous said…

    avundsjukan väller inom mig . Vågar man fråga hur det kommer sig att man som privat person får träffa gänget och vara på på inspelningen? :)

     
  • At 10:52, Blogger Mim said…

    mfrd: Tack!

    liz: Ja verkligen! Sa skont att bryta rutinerna och gora nagot kul :)

    stina: Jag kande mig ocksa lite fjortis nar jag sotd dar och log som ett fan :) Men det var det vart.

    Julia: Ska kolla igenom de igen och se :)

    Sarah: Min kompis gar pa skolan dar de spelar in sa jag foljde med henne. Anledningen till att jag traffade gnaget och tog bilder var nog mer att smog mig in och vagade :)

     
  • At 11:09, Anonymous Anonymous said…

    Åh! vilken fin bild! (:

     
  • At 11:45, Blogger Mim said…

    liltil: Oj sicken peppning, tack! :)

     
  • At 11:47, Anonymous Anonymous said…

    jag är som dom flesta andra grymt avunsjuk! Vad kul med en bild på dig och Mischa, du är jättesöt!

     
  • At 12:03, Anonymous Anonymous said…

    För det första vilken cutiepie du var då! Och så måste jag hålla med alla andra. Jag är avis! Så himla kul, ska hålla ögonen öppna efter dig =) Du kommer säkert bli en celebrity snart.. Kramar!

     
  • At 12:41, Blogger M said…

    Vilken toppendag att få hänga lite med OC-crew! Sotis juh!

     
  • At 14:00, Anonymous Anonymous said…

    Åhhh, herregud vad kul! I'm so jealous... Ska hålla utkik efter dig i säsong 4 iaf! ;D

     
  • At 14:31, Anonymous Anonymous said…

    Vilken upplevelse!

     
  • At 04:10, Anonymous Anonymous said…

    Gud vad kul du måste haft! Kul att ha kort, håller med Julia, visa gärna fler bilder, spelar ingen roll hur proffsiga de är :)

     
  • At 06:54, Anonymous Anonymous said…

    Wow, grattis! Du och Mischa är jättesöta på den bilden!

     
  • At 09:11, Anonymous Anonymous said…

    Åhh ! Är jag avis, eller vad ?! Lyxlyxlyx :) Ha det toppen !

     
  • At 13:28, Anonymous Anonymous said…

    Åhh va kul att få se dig på bild! och wow va coolt att träffa superkändisar sådär!

     
  • At 02:34, Anonymous Anonymous said…

    du måste vara lycklig!! när flyttade du till L.A? :) Rebecca

     
  • At 09:53, Blogger Mim said…

    anna + mkuym: Namen tack!

    mimo: Tack tack :)

    emmisen: Inte helt fel alltsa :)

    Rebecca: Jag flyttade till LA i oktober :)

     
  • At 04:55, Anonymous Anonymous said…

    COOLT!!!!! Jag ska hålla utkik efter dig på det där avsnittet!! :) GRYMT! Hoppas att du får vara med i säsong 4 - Hur fräckt hade inte det varit!?!

    Rachel är grymmast i stan! Är hon lika ball i verkligheten som hennes rollkaraktär? :)

    Ha det fint Mim!! Och du, snygg klippning förresten!!

    // Sara Nilsson

     
  • At 23:19, Blogger Mim said…

    sara: Kul att du tittar in da och da :) Tackar sa mycket for komplimangen! Rachel ar precis lika cool, dock mycket snallare (verkligen genom-go) an Summer :) Kram pa dig!

     

Post a Comment

<< Home