Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Friday, April 28, 2006

Sell?






These dresses I haven't used in a while and I'm thinking about selling them so if you see anything you like, let me know :)

1. Silky wine velvet with braided/cut-out back, bought in Santa Monica
2. Light pink layered dress with hot pink flowerprint, bought in Gothenburg
3. Apricot halter Marilyn-dress, BikBok
4. Cream linen with bust-tie, H&M
5. Red longsleeve wrap, bought in England

25 Comments:

  • At 00:20, Blogger Linda K said…

    skriiiiiiiik vad många klänningar du har! Jättefina allihop :) Bättre klänningsväder i LA än hemma i Sverige va?

    HAr du koll på om det är billigare med Juicy-kläder i US än hemma? Måste det vaäl vara?

    Kram från småregniggt sverige!

     
  • At 00:29, Anonymous Anonymous said…

    oj vad många klänningar du har, jättefina!! Hinner du använda alla?

     
  • At 00:32, Blogger Mim said…

    linda k: Jo, det ar jatteskont vader, lite kyligt denna veckan men ska bli typ 25 pa mandag :) Det ar absolut billigare med Juicy har! Kram!

    vintern: Joda, vissa ar valdigt nya men tro mig, de kommer anvandas :)

     
  • At 00:58, Anonymous Anonymous said…

    OMG! Helt underbara klänning. Gillde de från Marc Jacobs, den från Chloe och alla dina långa klänningar. Men det är väl vanligare med klänningar i USA än här i tråkiga Sverige. Lovely Lovely.. Avis!

     
  • At 01:08, Anonymous Anonymous said…

    ÅHHH..så fina! =)

     
  • At 01:11, Anonymous Anonymous said…

    jävlar vad många! shit asså ;0)

     
  • At 01:31, Anonymous Anonymous said…

    Hejsan! Gud så underbart, just nu så är du min förebild.. Min största dröm är att få flytta till USA och gifta mig, ohh!

    Jag älskar den vita klänningen från H&M. Vilken storlek är den och vad kostar den?

     
  • At 01:36, Blogger Mim said…

    isabella: Oj, kul! Ingen bradska bara... (ska jag saga, men anda). Klanningen ar en 34. Menar du hur mycket den kostade nar jag kopte den eller hur mycket jag tankte salja den for? Kram!

     
  • At 01:51, Anonymous Anonymous said…

    Lite outfits bilder från sunny california skulle vara kul! Är det billigare med Marc Jacobs också i LA eller har du bara ett väldigt bra jobb?

     
  • At 02:07, Anonymous Anonymous said…

    hej, ahh så otroligt många & otroligt fina klänningar!! Ah, måste fråga hur du hamnade i USA och vad du sysslar med? Jag har aldrig varit i N.Y. men vill så jättegärna åka dit och testa på att söka jobb etc etc.. Är det lätt att få uppehållstillstånd eller greencard eller vad man nu ska ha? O jobb? Hur ser man på svenska i USA?
    Mvh, Therese

     
  • At 02:12, Anonymous Anonymous said…

    Åh, fyran hade varit perfekt på min student! Hihi. Tyckte om femman också!

     
  • At 02:51, Anonymous Anonymous said…

    Oj vad många de var, trodde aldrig de skulle ta slut :) Så där många klänningar ska jag också ha en vacker dag. Får ut och börja leta. Väldigt många fina har du samlat på dig.

     
  • At 04:12, Blogger therese edberg said…

    oh shit va mycket klänningar du har, va avundsjuk ja blir! den första va jätte snygg!

     
  • At 04:36, Anonymous Anonymous said…

    Men gud vilka klänningar du har!

    MArilyn kläninngen från Bik Bok, vilken strl?

     
  • At 04:37, Anonymous Anonymous said…

    Undrar vad det är för strl på den cream-färgade från H&M också! Hihi

     
  • At 04:55, Anonymous Anonymous said…

    herregud vad många klänningar du har! och jag trodde att jag hade många :P jättefina!

     
  • At 05:03, Anonymous Anonymous said…

    Jesus, det där var inte en dålig klänningsgarderob, själv har jag typ 5 :)

     
  • At 07:07, Anonymous Anonymous said…

    Wow...vad mycket klänningar

     
  • At 07:50, Anonymous Anonymous said…

    Vill se en bild på dig! Du har ju inga..:) Underbara klänningar allihop.. Kram!

     
  • At 09:28, Blogger Mim said…

    tack tack tack allihop for era kommentarer, nu ska jag bara forsoka svara pa dem ocksa :)

    Anonym 1: Njae, MJ ar val inte billigare precis, de korta klanningarna men bubbelkjol kostar runt $350-400 styck (finns pa Shopbop ocksa)

    Anonym 2 (Therese): Vet du, det ar en lang historia... men jag kan skriva den i ett inlagg nan dag :)

    ykylm: Bikbok klanningen ar en Small och H&M en 34

    Tack sa jattemycket, nu har ni ju gett mig lite forslag pa vad ni vill lasa ocksa :) Kramen!

     
  • At 11:06, Anonymous Anonymous said…

    jättefina klänningar

     
  • At 11:11, Anonymous Anonymous said…

    Du har verkligen jättefina klänningar, skulle kunna tänka mig att ta varenda en! :)

     
  • At 02:31, Anonymous Anonymous said…

    Oh perfekt! Syftade på vad du tänker sälja den för? :)

     
  • At 10:21, Blogger Mim said…

    isabella: typ 50 kr :)

     
  • At 12:10, Anonymous Anonymous said…

    Oh, mejla mig "bella__89@hotmail.com" om du har den kvar..

     

Post a Comment

<< Home