Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Saturday, May 06, 2006

Pictures, Before and After





Ok guys, here are the Before and After *Bom-bom-bom*
My eyes look so messed up because I tried to fix them.... yeah, me + photoshop? Never got along...

Oh and I figure I might as well show off my latest finds, a skyblue dress and a vintage belt :)

Whoa...just noticed the colors look really dull....oh well, my hair is lighter than it looks :)

24 Comments:

  • At 01:38, Anonymous Anonymous said…

    Snyggt :)!

     
  • At 01:50, Anonymous Anonymous said…

    Damn U look hot! =) Det blev jättesnyggt ju. Klänningen också jättesöt. Ha en bra dag idag.

     
  • At 03:24, Blogger therese edberg said…

    ditt hår ser jätte fint ut; både före och efter. kul att du blev nöjd!

     
  • At 03:31, Anonymous Anonymous said…

    Blev hur fint som helst :-) Gillar klänningen skarpt.

     
  • At 04:21, Anonymous Anonymous said…

    Snyggt! Är alla frisörer i LA lika bra eller? Här i Sverige har jag inte hittat en enda ;-)

     
  • At 04:30, Anonymous Anonymous said…

    Wow, that's cute!

    Hey, I know you've probebly been challenged already. But I'll give it a chance: List 5 oddities or wierd habbits you have on your blog. That's it. Pice of cake, right?
    That's all there is to it (a little more info on my blog under "I'm bad").
    Have a good one!

     
  • At 07:49, Blogger Malou said…

    Det blev skitsnyggt! :) Jag gjorde en liknande grej idag, faktiskt!

     
  • At 09:48, Blogger Mim said…

    Tack sa jattemycket allihop! Nar hon klippte forsta testen var jag lite nervos men det kandes skont att bli nojd i alla fall :)

    sandra: Nej, alla ar INTE lika bra, tjejen jag gick till forsta gangen visste verkligen inte vad hon gjorde. Daremot kan man ga till en bra (las: dyr) salong och da vet man att alla som jobbar dar ar bra :)

    ellen: you're on! :)

    mfrd: Good for you! Visst kanns det harligt med en forandring? Forutsatt att du blev nojd alltsa... :)

     
  • At 11:35, Anonymous Anonymous said…

    jättefint! :)

     
  • At 12:11, Anonymous Anonymous said…

    Fin frisyr och snygg klänning! :)

     
  • At 04:58, Anonymous Anonymous said…

    Wow vad snyggt det blev, förstår att du är nöjd!

     
  • At 07:53, Anonymous Anonymous said…

    Wow, snyggt :)

     
  • At 08:15, Anonymous Anonymous said…

    Du gillar ju MArilyn Monroe, lr hur?;-) Kolla i min blogg då! Kram:P

     
  • At 09:03, Anonymous Anonymous said…

    Skitsnyggt! :D Ser somrigt och fräscht ut

     
  • At 11:29, Anonymous Anonymous said…

    Åh jag önskar att jag också vågade klippa mig ordentligt. :) Jättesnyggt!

     
  • At 12:57, Anonymous Anonymous said…

    Oohhh, det där passade du verkligen i!

     
  • At 15:17, Anonymous Anonymous said…

    Oj, vad du ser gammal ut

     
  • At 22:28, Blogger Linda K said…

    jääääättefin frisyr! Vad modig du var som vågade :)

     
  • At 02:18, Anonymous Anonymous said…

    omg! håret blev otroligt snyggt!klänningen och skärpet är båda skitfina också, jag är avundsjuk ;)

     
  • At 06:39, Anonymous Anonymous said…

    Jättefint!! Du gjorde verkligen "rätt" som klippt dig, det blev superbra!

     
  • At 07:42, Blogger Mim said…

    Oj vilken respons, tack tack tack! Jag rader verkligen alla som funderar pa att gora sammma sak att ta steget, visst det ar ett stor beslut men JAG behovde i alla fall en forandring! Vad skulle jag annars gora, ga 10 ar till med samma frisyr? :)

     
  • At 01:01, Anonymous Anonymous said…

    Jättesnyggt! Håller verkligen med om att klänningen är fab! Fancy Desire

     
  • At 05:53, Anonymous Anonymous said…

    Damn! Riktigt snyggt blev det! OM man bara vågade!

     
  • At 10:59, Anonymous Anonymous said…

    Jättefint!

     

Post a Comment

<< Home