Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Saturday, August 05, 2006

KJL Strawberry and Apple




Sooo...I've been looking around for all you guys who were looking for Kenneth Jay Lane Strawberrys and Apples for all you guys that were asking for them.
I went to my favourite store (my secret little goldmine *s*) and they have the Strawberry in black, jade-green, red and white frosted glass for $95 (ca 700 SEK) so just let me know, first come first serve!

The Apple they only had in red but they're gonna get jade-green and cream in too, so let me know about that too! It costs $80 (ca 600 SEK)

I'll try to help as much as I can because I know how frustrated I was when a company didn't ship to Sweden or something cost twice as much there as in the States *grrr*

Pics: Net a Porter

11 Comments:

  • At 14:46, Anonymous Anonymous said…

    du sa att äpplet var dyrare, men i din text så är jordgubben dyrare.. hmm.. haha sorry om jag e petig

     
  • At 16:08, Blogger Mim said…

    Hehe, tack for rattelsen :)

     
  • At 02:39, Anonymous Anonymous said…

    Undrar hur man ska bära sig åt om man vill be dig köpa ett jordgubbshalsband? Ska man betala dig pengar först, typ via paypal? mvh Sanna

     
  • At 06:13, Anonymous Anonymous said…

    Jag vill köpa den vita jordgubben. maila mig på maya_couture@hotmail.com :)

     
  • At 08:47, Anonymous Anonymous said…

    Jag vill oxå väldigt gärna köpa den vita jordgubben! Maila mig på anna-ekstrom@telia.com

    Jätttetack =)

     
  • At 11:04, Blogger Mim said…

    sanna: Man far satta in pengarna pa mitt konto i Sverige och sa fort jag ser pengarna sa skickar jag varan sa billigt och sakert som mojligt :)

    maria och anna ekstrom: Jordgubben de har ar INTE helvit (inte den som Engla har) utan i vitt frostat glas, vill ni fortfarande ha den?

     
  • At 11:34, Anonymous Anonymous said…

    Jag tycker du är supergullig som hjälper till :)

     
  • At 15:07, Anonymous Anonymous said…

    Jag är sugen på en röd jordgubbe om ca en månad (alltså efter löning). Min mail: info@katt.nu.

     
  • At 10:02, Blogger Mim said…

    anonym: Tack!

    kathe: Ska leta efter en rod :)

     
  • At 12:54, Anonymous Anonymous said…

    Snart kommer de säljas här http://www.kyssjohanna.se/ som levererar i Sverige...bra va?

     
  • At 01:12, Anonymous Anonymous said…

    Heeej! Så här två månader efter att detta inlägg publicerades... ;) Har du fortfarande vägarna förbi den där butiken med KJL-halsband? Är sååå sugen på ett sådant, men de är lite kluriga att få tag i här... Är mest intresserad av det jadegröna äpplet, har de fått in sånna än? Vänligaste hälsningar, Diana (diana_ferm@hotmail.com)

     

Post a Comment

<< Home