Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Wednesday, August 02, 2006

Write to me people!

Yes that's right, now I can be here for you on a more private level, you know, in the least creepy way of its meaning. Short story: You guys have a lot of questions so I made an email where you can send them and I will (hopefully) answer them *yay* Ready?? Ok, here it goes:

la-sweden@hotmail.com

*Tadaa* How very unpredictable of me...

3 Comments:

  • At 00:41, Anonymous Anonymous said…

    Kommer att bo i LA hela hösten så jag lägger nog ett mail om ett tag...

     
  • At 01:11, Anonymous Anonymous said…

    Jättebra ju.. Bra att veta om man vill skriva nåt särskilt. Sköt om dig.. och blogga mera! Går in här flera ggr om dagen. Förresten har du sett J Crew skorna live?

     
  • At 07:59, Blogger Mim said…

    pernilla: Vad kul! Du ar sa valkommen sa :)

    muym: I'm gonna keep on bloggin'! Har verkligen saknat det! Vad kul att du ar har sa ofta, det betyder jattemycket :) Aaah, jag MASTE ivag till J. Crew idag och grabba tag i ett par, de ar ju bara for underbara!

    cilly_cicci: Det ar bra har borta men jag saknar dig nat fruktansvart redan! Men min familj tanker inte tillata att jag inte kommer hem i jul :) For att citera pappa "Det gor du fan visst det"

     

Post a Comment

<< Home