Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Tuesday, December 05, 2006

Beckhams in LA?


It looks like it might happen! Victoria (still awfully skinny IMO) was seen looking at several houses (read gated mansions) around Beverly Hills, one of them very close to TomKats house. She also went by Marc Jacobs West Hollywood store during her visit to do some well deserved shopping!

David's contract with Real Madrid is almost done for and he has recently opened a soccer academy in the US, so it seems very likely that he would sign a contract with an American team :) Yay! More Beckams for us!

And speaking of which, Victoria herself dropped by my job yesterday to discuss her new jeans-line, a co-operation with the makers of famous denim brand 1921.

4 Comments:

  • At 08:40, Blogger Mim said…

    cilly_cicci: Men alskling, jag kommer inte ihag! Det var darfor jag undrade :) Var den brun med beige text? Puss!

     
  • At 19:02, Anonymous Anonymous said…

    vaaa har du sett Vickan?? henne har jag innerst inne alltid haft nåt visst för, trots konstiga kroppsideal.. hmm..
    snaaart... puss puss

     
  • At 22:08, Anonymous Anonymous said…

    Vad kul med ett jobb som bjuder på kändisar lite nu och då! Hmm, gällande Victoria vet jag inte vad jag ska säga. Hon har varit min stora idol sen Spice Girls ungefär men i och med hennes nya kläd- och stilförvandling har jag mest blivit rädd för henne. Och, jag tycker hon ser smalare ut än någonsin! Stackarn måste vara konstant hungrig för ingen kan säga att hon ser "normal" ut i kroppsbyggnaden, ätstörningarna är ett faktum... =/

     
  • At 01:19, Anonymous Anonymous said…

    åå gud vad avundsjuk jag blir! härligt att Victoria Beckhams jeanskollektion äntligen är på väg :)
    Får man fråga vad du jobbar som?
    btw så åker jag till LA om en vecka.

     

Post a Comment

<< Home