Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Tuesday, July 04, 2006

There's no place like home...

Truth bee told, I love a lot of things about LA, the weather, the shopping, the atmosphere, the beaches... but going home to Gothenburg tomorrow is going to be absolutely wonderful!

However, there's a tiny tiny problem: How do you fit 50 dresses, 10 pairs of shoes, 5 purses, jeans, tops, jackets, jewelry, makeup and gifts for all my friends into 2 suitcases and still leave room for all the stuff I'm gonna buy in Sweden???? Help!

7 Comments:

  • At 05:04, Anonymous Anonymous said…

    härligt att komma hem lite :)!

     
  • At 11:11, Blogger Malou said…

    haha, du får nog dra ner lite på packningen! :) hoppas att du har det jättebra hemma i gamla sverige iallafall!

     
  • At 11:17, Anonymous Anonymous said…

    kul att du får komma till våran värme ett tag =) ni har du ju riktigt hett i L.A nu har jag hört hehe.. jag säger skippa hälften av de du tänkt ta med :D

     
  • At 08:47, Anonymous Anonymous said…

    haha lycka till med packningen ;) Hoppas du får det riktigt kul hemma i sverige!

     
  • At 14:05, Anonymous Anonymous said…

    Hej, hur kom det sig att du flyttade till LA? Lite nyfiken eftersom jag själv planerar att flytta dit efter jag gått ut skolan. Vad jobbar du med?

     
  • At 12:33, Blogger Mim said…

    cicci: Ja, verkligen!

    malou: äsch, hellre större väska än mindre packning :)

    nadja: Hälften?! Är du galen människa?? :)

    anna: Tack så jättemycket!

    malin: Jag har alltid viljat bo utomlands och så kommer min man härifrån. Har skrivit mer om hur allt gick till lite längre bak i bloggen. Jag jobbar i klädaffär :)

     
  • At 12:47, Anonymous Anonymous said…

    Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
    »

     

Post a Comment

<< Home