Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Tuesday, June 13, 2006

I want my pictures *pouting*

I've had enough of this no internet crap, I want to put up my pics dammit!

In the meantime, here is part of my wishlist cause my birthday is coming up soon people!
Just a friendly reminder :)








This is an AFFORDABLE part of my list, I don't even dare to dream what I'd wish for if the sky was the limit....

The dress is wonderful, it hugs every curve! Can you say hourglass?


4 Comments:

  • At 07:09, Anonymous Anonymous said…

    var kommer klänningen ifrån??...jag blev kär i den :)

     
  • At 10:22, Blogger Mim said…

    nadja: Den kommer fran Bebe :)

     
  • At 00:34, Blogger M said…

    Den var jättesöt klänningen :) Jag har dock begåvningen att se konstig ut i en massa kläder, och jag tror nog att den där skulle få mig att framstå bredare än jag är...

     
  • At 11:50, Blogger Mim said…

    mischa: Jag har ocksa sana klader dar jag ser jattekonstig ut och man tycker ju att stora rander pa bredden borde falla i den kategorin men den sitter helt lovely!

     

Post a Comment

<< Home