Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Wednesday, June 07, 2006

I'm not dead...

Ok, so the reason why I haven't been writing is that pour internet suddenly decided to die, leaving us virtually isolated from the outside world, or at least, Sweden. No internet for us means no email, no blog AND no phonecalls since we have Skype! Hopefully they will fix it soon...


Coincidence of the week: My husband almost got run over at a crosswalk by none other than Cisco and Misha Barton! Only in LA, right?

7 Comments:

  • At 09:42, Anonymous Anonymous said…

    Om jag skulle bli "nästan överkörd" får det gärna vara Mischa som kör (-; Fast helst inte alls..

     
  • At 11:51, Anonymous Anonymous said…

    Vad jobbar du med? och hur gammal e din man.. *Nyfiken :)

     
  • At 23:58, Anonymous Anonymous said…

    Good to know. Nu får du blogga mera! =)

     
  • At 06:51, Anonymous Anonymous said…

    Din blogg är jättefin! Jag tänkte fråga hur det går med dina skådespelarambitioner? Det verkar ju vara hård konkurrens i LA på den fronten, och jag frågar pga jag själv vill åka dit så småningom och försöka mig på skådespeleriet.

     
  • At 13:57, Anonymous Anonymous said…

    KOM TILLBAKA NU!

     
  • At 09:16, Blogger corinne148 & Daniel Lindell said…

    Hej Mimi!

    Nu är jag igång igen.Blev lite stressigt med allt i livet ett tag. Byt skola nu till, Santa Monica College, så jag kommer bo i SM. Du bodde väl ganska nära Santa Monica?
    Du verkar ju stötta på Mischa över allt ju, va roligt!

    Hoppas att du snart är tillbax!

     
  • At 19:25, Blogger Mim said…

    mimo: Hehe, eller hur? ;)

    anonym: Jag jobbar i en kladaffar (Happy Six) och min man ar 27 ar :)

    myum: Ska forsoka sa fort jag ar nagonstans dar det finns internet :) Far ju abstinens ju!

    linn: Tack :) Det ar exremt hard konkurrens har borta! Man tavlar inte bara med personer (som mig sjalv) som verkligen vill bli skadespelare, utan ocksa med div. folk som bara vill bli kanda eller som ar dittvingade av sina foraldrar. Det ar MYCKET tuffare an jag hade forvantat mig och det kravs mycket mer an hart jobb och passion, man maste skaffa kontakter och vara beredd pa skitjobb.

    mimo: Jag ar halvags tillbaka :)

    corinne: Vad kul att du ska ga pa SMC! En kompis till mig ska ga dar i host och vi ska dit den 4 juli for att fira nationaldagen :)

     

Post a Comment

<< Home