Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Saturday, May 20, 2006

Go Sweden!


In the blessed time of my childhood, I was a huge Carola-fan like most other little girls my age. Now that I've grown up a little bit, I must say that though I don't agree with most things she says and I really don't think we would get along as people, she still IS a schlager-icon and she can still blow our mind on stage. So tonight, I hope that her voice finally works and that she can pull this off and redeem us from last year....oooh, the shame.... I think he did a good job, but that song could not be saved....

6 Comments:

  • At 12:43, Anonymous Anonymous said…

    Very nice....

    :-/

     
  • At 15:58, Anonymous Anonymous said…

    jap, det var finland som vann, HEJA PÅ OSS :)!.

     
  • At 16:31, Blogger Mim said…

    litil: Jag sag inte finalen utan fick folja "minut for minut" pa expressen.se, skit-trist! Men som sagt, grattis till finland!

    lina: Grattis, det var verkligen pa tiden ;) Har inte hort laten annu men alla sager ju att den ska vara bra...men jag vet inte om den kan kallas schlager...

     
  • At 01:16, Blogger Malou said…

    jag börjar nästan skämmas för att säga det, men jag tycker att Las Vegas är en jättebra sång. Och så var det avslöjat :P

     
  • At 07:11, Anonymous Anonymous said…

    Åh, jag är också ett Carola-fan sen jag var liten! Mitt första schlagerminne var när hon vann -91, vilken lycka!!

     
  • At 12:38, Blogger Mim said…

    malou: asch, inte ska du skammas! Aven om jag inte gillade laten sa stod jag anda dar nar han upptradde forra aret och viftade med svenska flaggan. Alla gillar schlager, vissa star bara inte for det :)

    cicci: Jag vet! Hur glad var man inte da!

     

Post a Comment

<< Home