Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Sunday, July 22, 2007

Doctor's visit

Tomorrow I'm finally going to the doctor to have my blood pressure thing checked out. I'm a little nervous but I'm sure it'll be ok (it'll be ok it'll be ok it'll be ok...)

5 Comments:

  • At 00:55, Blogger Kaylee said…

  • At 18:53, Anonymous gucci said…

    よいニュースは、決してよいニュースです!GUCCI 多くの少女が全て心の形形状の装飾品が好きだと考えて、その上暖まって、人に感じることは加護に保護されられる!グッチ 財布現在、これは最新のGucciの財布です!創意がとてもあって、デザイナーはこの種のタイプを設計して、心配りや配置などに念が入っている!

     
  • At 19:56, Anonymous ボッテガヴェネタ said…

    今、この急速発展の時代に、流行はすでにいけなく取って代わることでボッテガヴェネタ現在の生活は再びようでなく前通りによって、かんたんに下らなくて、豊富多彩な世界は私たちに不住が誘惑に抵抗します!!ボッテガ 財布これは二つの折りの財布で、非常に好都合には、考慮して、自分にちょっとおしゃれだろう!!

     
  • At 18:32, Anonymous Herb extract said…

    We plant the production of Plant extract, including high quality herbal medications and other ingredients

     
  • At 20:09, Anonymous moncler said…

    モンクレー ダウンというと、本当に独特なブランドのことがありました。monclerということはフランスのヒマラヤに近付いたGernobleの小さい街のMonestier de Clermontから出来上がりました。この日から、登山向けの服を生産するRene Ramillionは第二世界戦争に服を提供するために、フランスの有名なLionel Terrayと知り合いになりました。1952年、カナダから国へかえってから、Rene Ramillionと見合わせました。それで、二人は一緒に世界のファッションブランド品を生産することにしました。ですから、今、モンクレール ジャケットを作ってくれました。さらに、あの日から、Moncler Mokaがすごく人気になりました。

     

Post a Comment

<< Home