Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Wednesday, July 18, 2007

The world is T-I-N-Y!


It's insane! Today at work, this Swedish-looking girl(yes, you can totally tell) comes in to try on a pair of jeans, I asked her where she was from and she said "Sweden" and after that we just started laughing and talking and it turns out she's best friend with my friend E who I had wine with when I was in Sweden a few weeks ago! We know the same people and she's from Molnlycke where I went to school! Besides everything we have in common, she actually seems like a really cool, nice girl and I really feel like I could use a little bit of home right now...

Pics: www.hule.harryda.se

3 Comments:

  • At 11:25, Anonymous Anonymous said…

    Det var som när jag bodde i ett hostel rum i West Hollywood där jag delade rummet med två andra tjejer som jag, bodde där i 8 månader. De tjejerna åkte iväg och jag fick nya rumskompisar som visar sig vara svenska [jag håller med, har man varit i USA ett tag och nya svenskar kommer kan man direkt se vilka de är] och det visar sig iaf att de hade gått i samma gymnasieskola, två årsklasser under mig. Det var scary!

     
  • At 06:26, Blogger Wonderwall said…

    Hej!
    Älskar din blogg! Älskar att få en liten bit LA-glamour varje dag och drömmer mig ofta bort på små moln och önskar att det var jag som var DÄR... =)

    Just nu är det Jude Law som är the man of my dreams. Har du träffat honom någon gång? (det verkar ju va ganska kändistätt på ditt jobb haha)

     
  • At 01:42, Blogger Kaylee said…

Post a Comment

<< Home