Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Monday, May 14, 2007

What the hell man???????




What happened you guys? I didn't think they were that bad, right? And who the hell won???? Freakin' Serbia???? Are u kiddin' me???? They technically had good voices but that was it! It wasn't a Eurovision song, there was no personality or showmanship whatsoever and I think they got a lot of pity-votes! That was complete bull if u ask me! I didn't actualy think that The Ark had the best song in there, but we definitely belong in the top 10!

Oh well, at least I hope to shake my booty to Turkey and Greece this summer, also really liked Hungary and Germany (big Sinatra-fan) and Ukraine, Romaine and France were just fun!
Damnit, one of them should have won instead!

5 Comments:

  • At 00:49, Anonymous Anonymous said…

    Hej! vill börja med att berömma dig för en riktigt bra blogg! då jag själv bott i LA är det kul att läsa om saker man känner igen sig med :) jag har en liten fråga. vet du vart i LA man kan köpa kenneth jay lane smycken? även cc skye och one of a kind armbanden? vore jättesnällt! kram

     
  • At 03:09, Anonymous Anonymous said…

    ja jag kan ju bara säga suck.... åt helvete med eurovision! och för att tjata igen, HAR du några andra planer för midsommar, för ja behöver veta denna vecka om ja ska boka upp mig på annat håll...

     
  • At 09:59, Blogger M said…

    Oj då, det va länge sen man kikade förbi här. Bäst jag tar och spanar igenom och uppdaterar mig lite.

    Är själv tacksam över att man totaldissar ESC här i Australien, då jag själv alltid bar önskat jag kunde försvinna genom ett hål i marken så fort folk engagerar sig i den där pinsamheten...

     
  • At 06:46, Anonymous Anonymous said…

    Tack så mycke babe ;) Allt väl med dig nu för tiden`?? Kraaamm

     
  • At 09:48, Blogger Mim said…

    kayla: Tack sa jattemycket, vad kul att du har hittat hit! Var i LA bodde du nanstans? Vi saljer faktiskt alla tre smyckena (KJL, CC Skye och One of a Kind) pa Fred Segal Santa Monica :)

    kicki: Sms:ade dig jo... Det kom val inte fram som vanligt :( Puss!

    misha: Valkommen tillbaka! Neeej, pa senare ar tycker jag ESC kanns jatteroligt! Men sa har man ju blivit lite extra patriotiskt sen man flyttat utomlands tycker jag :)

    niclas: Skriver hos dig istallet :)

     

Post a Comment

<< Home