Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Friday, May 11, 2007

Head hunted!

Today was just an ordinary day until I got out of work and decided to walk 3rd street home and drop by French Connection's VIP-night, then my day became wonderful!

Not only was there a red carpet, champagne and good music, but the store manager came up to me and said that he had seen me in action at Fred Segal and asked me to come and work for him instead!!!
So funny since that's how I first started at FS :) Such a compliment tho, it must mean I'm doing something right!

5 Comments:

  • At 04:23, Anonymous Anonymous said…

    ååh ja e så stolt över dig!!! :D du e så duktig, min lilla ketchup! himla roligt, grattis! idag e de ESC, du håller väl koll? :P pusspusspuss!

     
  • At 16:39, Blogger Camilla said…

    Hej hej :)
    Vad roligt att hittat en blogg från någon som bor i LA. Jag ska verkligen följa med i ditt skrivande. Jag flyttar nämligen själv dit om ca två månader, till Brentwood.

     
  • At 08:56, Blogger Mim said…

    kicki: Tack gumman, lite skoj ar det allt :) Vi tittade pa Semifinalen igar kvall sa jag ska forsoka halla mig fran att lasa vilka som vann och titta pa ESC ikvall!

    camilla: Men va kul! Vad ska du gora har?

     
  • At 12:25, Anonymous Anonymous said…

    Åh va roligt för dig, vilken komplimang!=) Ska åka till Los Angeles i höst för att plugga på CSU, ska bli superkul, längtar som bara den till värmen o stränderna! Roligt att läsa här för lite inspiration:)

     
  • At 14:45, Anonymous Anonymous said…

    aaah grymt babe!!!!! fan va grymt!!
    kolla min blogg vad jag har investerat en liten slant i hehe!

    puss puss 2½ vecka..

     

Post a Comment

<< Home