Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Friday, April 28, 2006

Dresses dresses dresses..


Wow, I found more dresses in my closet than I counted on! Since Blogger doesn't let me upload more that five per post, I tried to sort them as best as I could. There are also quite a few spots from the camera but at least this might give you an idea of what kind of a dress-person I am :)

Lets start with my LBDs :)

1. Black with glitter, bought in Gothenburg
2. Black silk with lace, Topshop
3. Black longsleeve wrap, Topshop
4. Black with open back and tiered bubble-skirt, Marc Jacobs
5.
Black pencildress, bought in England

5 Comments:

  • At 04:13, Anonymous Anonymous said…

    oj vad mycket fina klänningar, du verkar ha en välfylld garderob :)
    /Stina
    www.slummer.se

     
  • At 04:46, Anonymous Anonymous said…

    Du behöver ju inga fler svarta klänningar - de här är ju hur fina som helst :)!!

     
  • At 09:32, Blogger Mim said…

    cicci: Behover och behover...jag tror jag har passerat den gransen pa klanningar :)

     
  • At 09:31, Anonymous Anonymous said…

    Vad många och snygga klänningar du har! Själv ser min klänningsdel i garderoben fånigt liten ut om jag jämför med din.. Kul att inspireras!

     
  • At 10:43, Anonymous Anonymous said…

    Oj oj oj jag ser att fröken tycker om klänningar :) Fina var dom också !

     

Post a Comment

<< Home