Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Friday, December 15, 2006

Not so much blogging these days...

I know I've been really bad about updates and stuff lately, but it's because I've been working my butt off these past few weeks, I leave home at around 9 AM and don't come back until 8 PM, I just wanna make some extra money now cause I won't be working for 1 whole month cause I'm going to Sweden on Monday!!! God, I can't wait! It's gonna be so great seeing my friends and family again, I miss you all loads! But you knew that already didn't u...? :)

6 Comments:

  • At 10:56, Anonymous Anonymous said…

    Då är du här i morgon? Gud vad kul.. kan tänka mig att du har saknat alla väldigt mycket. Ha det kul i Sverige.

     
  • At 13:17, Anonymous Anonymous said…

    är du fortfarande kontaktbar på din gamla mail? du kontrar väl: är du fortfarande kontaktbar på din telefon, hehe... :) anyway, ja åker till sthlm mån-ons, när landar du? hoppas du har sett mailet om fredag.. pusspuss!

     
  • At 18:38, Blogger Mim said…

    muym: Yes, landar pa tisdag! Just nu ar Sverige-abstinensen gigantisk... mat manniskor fester.. allt! Kram!

    kicki: Det ar inte ofta man far tag pa dig iaf! :) Jo, jag kollar min kungstorget-mail varje dag men har inte fatt nat mail om fredag... :( Jag landar pa tisdag eftermiddag, kommer du hem pa onsdag kvall? Puss!!!

     
  • At 02:56, Anonymous Anonymous said…

    fan va weird, ja har ju skickat... i vilket fall, du ska på fest på fredag! :D ja kommer nog hem vid 6-7 tiden på onsdag. när vill du ha din julklapp? :) puss!!

     
  • At 12:20, Anonymous Anonymous said…

    Hej Tjejen! Jag hittade din blogg genom Emma (Emisens utsida). Undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak.. Det är så att den 18 mars så flyger jag och en väninna till L.A och det skulle va super om du ville skriva ner lite tips på affärer man bör besöka, saker man bör se och kanske lite annat som kan vara bra att tänka på! Kram /Linda.. Just det ja min mejl är: lindisplace@hotmail.com

     
  • At 13:03, Anonymous Anonymous said…

    Love this blog <3
    If you want, come visit me!

    www.lidia1.splinder.com

     

Post a Comment

<< Home