Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Sunday, September 10, 2006

My new job!

So you've all been very patient (no guesses tho!) and I'm happy to tell you,
I GOT THE JOB!!!




Yup, from now on I'm an official employee of Fred Segal in Santa Monica, where the stars shop and the rich housewives go for lunch.
I'll be selling brands like Betsey Johnson, Hanky Panky, True Religion, Johnson, Juicy Couture, Havaianas and so much more!

I'm so happy I got it and I'm looking forward to working with something I love, learning more about clothes and fashion *yay*

Now I'm off to figure out what to wear on my first day :)

20 Comments:

  • At 18:36, Blogger Frida said…

    Wow grattis! Nu blir jag jätteavundsjuk ;)

     
  • At 21:13, Anonymous Anonymous said…

    Congrats!! What an amazing job to score!
    I'd wear either wooden heels/wedges or flats.

     
  • At 00:02, Blogger CaliforniaStyle said…

    Congrats!!!! Are you working there full-time or part-time? I'll have to stop by to visit!

     
  • At 01:19, Anonymous Anonymous said…

    Grattis va kul:)

     
  • At 02:03, Anonymous Anonymous said…

    Grattis!! Fred Segal, det är inte illa. Nu kan jag beställa en massa grejer från dig ju...haha skojar bara. Lycka till på första dagen och ha det bra vännen!

     
  • At 02:05, Anonymous Anonymous said…

    Well done! I bet you'll love it.

    Now I know where to go to get a good discount next time I'm shopping in LA ;) (j/k).

    Enjoy your fist day.

     
  • At 04:12, Anonymous Anonymous said…

    Grattis ! Är jätteavundsjuk nu :/ Vad gick du för linje på Gymnasiet ? ;D

     
  • At 06:11, Anonymous Anonymous said…

    Åh grattis grattis! Nu måste du skvallra om alla kändisar som kommer! Fast det kanske är policy att inte prata om kunderna, men för oss i lilla Sverige kan du väl säga nåååt liiitet bara :)

     
  • At 06:54, Anonymous Anonymous said…

    Congrats! Hoppas du har haft en bra första dag på jobbet, berätta allt! :D

     
  • At 09:06, Anonymous Anonymous said…

    GRATTIS ÄLSKING!!!!! fy fan va kul för dig!!! tack för messet idag förresten!! bättre sent än aldrig! ta hand om dig puss puss!!

     
  • At 11:54, Anonymous Anonymous said…

    Vad jätteroligt!! Stort grattis till dig! =)

     
  • At 23:04, Anonymous Anonymous said…

    Check it ou homes vinyl siding for houses if your building homes go to Http://siding11.com/side.pl?y=helper. butt if you want to learn to install siding then..... What are you waiting for..

     
  • At 02:17, Blogger corinne148 & Daniel Lindell said…

    Hej Mimi!

    Gud vad avundsjuk jag är! Fred Segal är ju underbart! Och i Santa Monica också, då får jag ta och titta förbi sen!
    Sätt på dig något som liknar det de har i butiken och nåt du själv gillar och känner dig bekväm i, det är ju viktigast!
    Förresten, pengarna kommer från min killes konto,men jag skrev tinkerbell i meddelandet, bara så du vet!

    Take care
    Kram Corinne

     
  • At 08:03, Blogger Mim said…

    Oj sa manga lyckonskningar! Tack sa jattemycket allihop!!

     
  • At 08:14, Blogger Mim said…

    astrid: Thanks for the tip! But thay warned me about wearing heels since I'm on my feet for 8h!

    frida: Tack!

    karinaxoxo: Thanks! I went with flats but wooden heels should be comfy enough to stand and work too, right?

    californiastyle: Thanks, I'm part-time but it's about 30h/week so drop by :)

    dee: Tack :)

    muym: Tack sa mycket! :)

    milla: Tack! Jag gick teater :)

    sandra: Lite skvaller kan jag nog avvara till er ;)

    malin: Tack sa mycket! Ska beratta allt i ett senare inlagg :)

    vicki: Tack gumman! *miss you*

    alinde: Tack tack :)

    corinne: Tack! Jo, det var var de sa till mig ocksa, "nat som ser ut som det kommer darifran" men sen nar jag fragade igar sa min handledare att jag kan ha pa mig vad som helst (ja, inom vissa granser forstas) bara det inte har nan logo pa sig :) Ska skicka paktetet i morrn for da ar jag ledig :)

     
  • At 09:21, Anonymous Anonymous said…

    Grattis till jobbet

     
  • At 08:25, Anonymous Anonymous said…

    Grattis tjejen, bra jobbat.

     
  • At 14:59, Anonymous Anonymous said…

    vad kul!! grattis hoppas du kommer trivas (hur man nu inte skulle kunna göra de hehe)

     
  • At 13:35, Anonymous Anonymous said…

    Grattis!!

     
  • At 22:36, Blogger Mim said…

    elin: Tack sa mycket!

    anonym: Tackar tackar :)

    nadja: Trivs jattebra, men som sagt, vem skulle inte det ;)?

    cicci: Tack!

     

Post a Comment

<< Home