Simply me, a Swede in LA

It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and then don't say it.

Thursday, October 05, 2006

More from the sale!

God, the sale is still insane, not to mention the prices!
The best finds I've seen so far:
All Juicy Couture $35
Mulberry bags 50% off (incl Bayswater and Phoebe)
Louboutin, Miu Miu, Marc jacobs (and more) shoes 50% off

Man, I wish I was rich!

I've also been doing some bag-watching and it seems like YSL's Muse bag is the most popular one among the Fred Segal clients, but I've also seen plenty of MJ Stam bags, Chloe's, Botkier Bianca bags, Fendis, and
Jimmy Choo's.

And then, there it was, the proof that the world is completely unfair: A freakin' 9-year-old girl with a 40 000 Hermes Croc bag on her arm! *Grrrr*

5 Comments:

  • At 03:20, Anonymous Anonymous said…

    Låter som musik i mina öron. Jag har inget emot att föräldrar köper märkeskläder till sina barn om de har råd till det. Dock skulle jag aldrig göra det, för att jag inte har råd. Men det är över gränsen att en 9-åring ska ha en sån väska!

     
  • At 08:25, Anonymous Anonymous said…

    Låter ju toppenbra! Läste din kommentar på min blogg. Vet du om just den rosa hoodien med frukter finns, och om den kostar $35? Det vore ju drömmen att få den till ett sånt pris! =)

     
  • At 12:11, Blogger Mim said…

    muym: Jag tycker det ar gullgt nar barn har markesklader men en vaska for ca 400 000 kr?? Damn liksom!

    amanda: Jo, jag har sett den rosa hoodien (och tillhorande byxor ocksa for den delen) med frukter och den kostar $35. Vill du ha den om den fortfarande finns? i Small?

     
  • At 05:55, Anonymous Anonymous said…

    Ja, jättegärna, men i så fall i Medium tror jag, de är väl ganska små i storlekarna. Skicka gärna ett mail till mig på shoppingbloggen@hotmail.com så kan vi prata vidare där! =)

     
  • At 04:23, Anonymous Anonymous said…

    lite avundsjuk blir ja på rean...eller snarare tillgången till rean.

     

Post a Comment

<< Home